נתניהו לפוטין: "מאמץ משותף לקידום הביטחון"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לפוטין: "מאמץ משותף לקידום הביטחון"

    נתניהו נפגש עם פוטין ברוסיה: "מאמצים משותפים לקדם ביטחון ויציבות באזורנו" | "השיחות האלה שלנו, שאנחנו מקיימים אותן מעת לעת, לדעתי תורמות הרבה להשגת המטרות האלה ואני בטוח שכך יהיה גם עכשיו"

    נתניהו, אלקין ופוטין צילום: קובי גדעון, לע"מ
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח פגישתו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, במוזיאון השואה והסבלנות במוסקבה: "אני מאוד מעריך את ההזמנה הזאת ואת ההתייצבות שלך אישית, במקום הזה וביום הזה, שמשקף את המאבק המשותף שלנו ברוע הגדול ביותר שידעה האנושות. במחיר הנורא ששילם העם שלי, העם היהודי, והעם הרוסי והקורבן הגדול של 20 מיליון רוסים לצד 6 המיליון שלנו; והגבורה של הצבא האדום להשגת הניצחון על הנאצים".

    "אנחנו ראינו כאן הצגה מאוד מרגשת של דוקומנטים ממרד סוביבור, שבה קצין יהודי מהצבא האדום הוביל נגד כל הסיכויים את הפריצה שהצליחה, הפריצה לחופש".

    "אני חושב שהלקח העיקרי של עליית הנאצים ואח"כ תבוסת הנאצים, הוא שצריך לעמוד מול אידיאולוגיות רצחניות בזמן ובעוצמה. זו המשימה שלנו גם היום ועל כך אני רוצה לדבר איתך, על המאמצים המשותפים שלנו לקדם ביטחון ויציבות באזורנו, וכמובן גם על שיתוף הפעולה ההדדי בינינו, בין רוסיה לישראל".

    "השיחות האלה שלנו, שאנחנו מקיימים אותן מעת לעת, לדעתי תורמות הרבה להשגת המטרות האלה ואני בטוח שכך יהיה גם עכשיו" אמר נתניהו.



    0 תגובות